Bezplatná výměna zboží

Kopie návrhu Kopie návrhu Kopie návrhu Poštovné zdarma-4


U nás nemusíte mít strach, že se netrefíte do barvy či velikosti. Děláme 100% pro spokojenost Vás, našich zákazníků, a tak v případě nespokojenosti bereme veškerou odpovědnost a režii na sebe.

 

1. VÝMĚNA ZBOŽÍ ZDARMA

Každému se již stalo, že si objednal boty, kalhoty či jiný produkt, ale po převzetí zjistil, že mu nepadne tak, jak si představoval. My toto řešíme velmi efektivně - zboží Vám nejen vyměníme, ale vratné zboží dokonce nemusíte nikam posílat a nezaplatíte ani korunu.

Jednoduše zadáte svůj email, který jste vyplnili při zadávání dané objednávky a náš systém Vás provede celým procesem. My Vám na email zašleme štítek pro vrácení nevyhovujícího zboží, a nové zboží na pobočku zásilkovny ve Vašem městě, kde při převzetí necháte to, které nechcete. Celý proces zabere pár kliknutí a žádné výdaje. Podmínkou pro výměnu zdarma je, že nové zboží musí být v minimálně stejné a nebo vyšší hodnotě, než zboží vracené. Výměnu zboží zdarma lze uplatnit pouze 1x na objednávku.

JAK POSTUPOVAT:

1. Vyplňte svůj email do kolonky níže 
2. Emailem obdržíte seznam Vašich objednávek

3. Pak stačí zvolit tu u které chcete realizovat výměnu a dále Vás již provede náš průvodce. 
4. Zboží zabalte do neprůhledného obalu či krabice a nalepte na zásilku štítek, který Vám přišel emailem
5. Balíček odneste na libovolnou pobočku zásilkovny, jejichž seznam naleznete ZDE (je na Vás, zda ho odnesete ihned nebo počkáte na nové zboží!) 

 



2.
 VRÁCENÍ ZBOŽÍ - 30TI DENNÍ GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Do 30 kalendářních dnů od převzetí zásilky můžete odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit. Jednoduše níže zadáte svůj e-mail, který jste vyplnili při vytváření Vaší objednávky a náš systém Vás provede celým procesem. Vratné zboží pak pouze zanecháte na pobočce zásilkovny ve Vašem městě. Jejich seznam naleznete ZDE. Odtud ho dopravce převeze zpět k nám. Za dopravu opět neplatíte nic, veškerá režie je na nás.

K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument (ideálně potvrzení objednávky nebo kopii faktury), který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás, a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Pokud jste objednávku hradili dobírkou, tak na dokument uveďte číslo účtu pro vrácení peněz.

JAK POSTUPOVAT:

1. Vyplňte svůj email do kolonky níže 
2. Emailem obdržíte seznam Vašich objednávek

3. Pak stačí zvolit tu u které chcete realizovat vrácení a dále Vás již provede náš průvodce. 
4. Zboží zabalte do neprůhledného obalu či krabice a nalepte na zásilku štítek, který Vám přišel emailem
5. Balíček zaneste na libovolnou pobočku zásilkovny, jejichž seznam naleznete ZDE

 



3.
NEKOMPLETNÍ ZÁSILKA NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ

Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte přes e-mail info@trekingguru.cz nebo na telefonním čísle +420 725 940 199, kde s Vámi situaci rádi vyřešíme.