Možnosti dopravy

1. Zásilkovna 3 048 výdejních míst Z-point

    image

  • Tato doprava je ZDARMA pro ČR i Slovensko
  • Doba dodání je uvedena vždy u jednotlivých produktů.
  • Zboží Vám doručíme na jedno z 3 048 výdejních míst Zásilkovny, jejichž seznam naleznete zde.
  • Jakmile předáme zboží k přepravě, okamžitě obdržíte email s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky můžete sledovat online zde.
  • Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí zásilky. Od této chvíle si jí můžete do 7 dnů vyzvednout.
  • Pokud nemáte v týdnu čas, žádný stres, stačí poslat odpovědní SMS a Zásilkovna Vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní.
  • Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se Vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

2. PPL - doručení na adresu

    image_1

  • Cena dopravy je 99 Kč.
  • Na Slovensko 5,39 EUR
  • Doba dodání je uvedena vždy u jednotlivých produktů.
  • O průběhu doručování budete informováni prostřednictvím sms a emailem s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky můžete sledovat online zde.
  • Pokud Vás kurýr nezastihne a nepodaří se Vám domluvit další termín předání, můžete si danou zásilku vyzvednout na jednom z 1 681 parcel shopů, jejichž seznam naleznete zde.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu Zejména pak, zda není jakýmkoliv způsobem porušena.  V případě pochybností odmítněte zásilku převzít, a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL

3. GLS - doručení na adresu

     image_2

  • Cena dopravy je 99 Kč.
  • Doba dodání je uvedena vždy u jednotlivých produktů.
  • O průběhu doručování budete informováni prostřednictvím sms a emailu s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky můžete sledovat online zde.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Zejména pak, zda není jakýmkoliv způsobem porušena. V případě pochybností odmítněte zásilku převzít, a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS

4. Osobní odběr

    image_7

  • Osobní odběr je ZDARMA.
  • Osobní odběr je možný na adrese: 

OLICON logistics s.r.o. - Fulfillment Centrum
Trabantská 692/31 
190 15 Praha-Satalice

  • Objednávku k osobnímu odběru je potřeba uhradit bankovním převodem nebo platební kartou, při objednání prostřednictvím internetu.
  • Pro produkt objednaný k osobnímu odběru si přijďte až po obdržení emailu s informací o dokončení přípravy Vaší objednávky.
  • Jedná se pouze o výdejní místo, zkoušení zboží či další manipulace zde nejsou možné.